Direktlänk till inlägg 30 augusti 2008

Läder, smink, hårspray och en jävla fylla!

Av Tobias Larsson - 30 augusti 2008 21:54



Oslagbar Fredag,



Har varit inställd på att dra en jäkla fylla just den här dagen. Och det fanns många orsaker här är en av dem (den andra får man lista ut, dom som känner mig vet vilken den är);  Jimpan har börjat plugga och hållt igång hela veckan (nollning), innan kvällen var slut hade jag gått om och förbi vill jag lova!


Började med att vi plockade upp några framtida ekonomer som var ruskigt taggad..

Allt började med en jäkla förfest som bara blev för mkt. Efter en halvtimma hos Sebbe hade vi fått i oss ett antal Absinth shots och fötterna blev rundare och rundare, samt tjejerna snyggare och snyggare (som vanligt)...


Rätt vad det var så var all sprit slut vilket ledde till att vi stod och liftade skjuts på Bergsgatan, ingen stannade (konstigt, vi var ju fucked up..) Var open mind på Oscar, visste att Agge var där så tänkte passa på och säga hej samt visa upp min nya stil och frisyr. Vet inte om den gick hem lika bra på oscar som den gjorde på förfesten, men det struntar jag i. Det roliga var att en bög kom fram och frågade om jag var bög, vilket jag inte är, men eftersom jag är sleazare/glam-rockare så blev jag ganska nöjd endå. Man får ta det som en komplimang. Sedan slutade kvällen med jag lärde upp brudarna i baren hur man gör en Ncki Sixx.


 (STORT SVART HÅL)...

 Sedan vaknade jag av att Jimpan hoppade i min säng. Och med tanke på hur jag mådde så måste det ha varit en sjukt bra kväll! xD


(bilder kommer inom kort)


Veckans citat:

"Skippa vaxet för helvete, det är hårspray som gäller från och med nu!!"  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias Larsson - 11 oktober 2009 03:14

    Finns inte så mkt att säga mer en att crashdiet är så jävla bra, Simon är så jävla bra. Kryssningen är det absolut bästa jag varit med om i hela mitt liv. För att summera dagarna: SEX DRUGS AND ROCK N ROLL ...

Av Tobias Larsson - 7 oktober 2009 21:48

  Imorgon då jävlar smäller det!! Synd bara att man klippte sig idag och det blev lite kort.. men man överlever väll :P THERE'S A RIOT IN EVERYONE!!!!! ...

Av Tobias Larsson - 30 september 2009 21:52

  Team USA

Av Tobias Larsson - 26 september 2009 18:02

  Förbokad så klart!!

Av Tobias Larsson - 25 september 2009 03:20

Kolla in killens agressiva åkstil, underbart! ...

Ovido - Quiz & Flashcards