Direktlänk till inlägg 31 augusti 2008

Kungen vann så klart! #46

Av Tobias Larsson - 31 augusti 2008 00:10



Perfekt slut på oerhört tråkiga Augusti!

Idag kan man säga att hela Moto GP cirkusen blev avgjord. Casey Stoner den klanten la omkull sin Ducati vilket ledde till att Valentino Rossi enkelt kunde cruisa in som 1:a i San Marinos GP. Nu med hela 75 poängs försprång vill jag påstå att "The Doctor" tar hem årets serie, inte bus enkelt men inte heller svårt. Efter att ha följt Rossi och iofs hela GP cirkusen sedan 96-97 så är jag skapligt nöjd att få ha varit med om att se en sån här världsstjärna visa vad han går för.


Kan säga att jag ledigt flög 0,5 M ovanför soffan samtidigt som jag skrek av glädje då jag såg Stoner gå omkull. Stort grattis till Rossi! (nu kan Östlund sitta där hemma och vara grinig över att Stoner har bevisat att han inte ens orkar hålla i en cykel vid fullt nedlägg.) Skrattar högt inom mig själv xD

Lite roligt att man då man hör Sveriges national sång inte ens blir berörd men då man hör Italiens reser sig håren på armarna och det känns som man blir 2-3 grader varmare i kroppen.


Dagens resultat:

1. Valentino Rossi  

2. Jorge Lorenzo

3. Toni Elias

 
 
Ingen bild

Dennis

7 september 2008 16:19

Tja Tobbe..Bra inlägg!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias Larsson - 11 oktober 2009 03:14

    Finns inte så mkt att säga mer en att crashdiet är så jävla bra, Simon är så jävla bra. Kryssningen är det absolut bästa jag varit med om i hela mitt liv. För att summera dagarna: SEX DRUGS AND ROCK N ROLL ...

Av Tobias Larsson - 7 oktober 2009 21:48

  Imorgon då jävlar smäller det!! Synd bara att man klippte sig idag och det blev lite kort.. men man överlever väll :P THERE'S A RIOT IN EVERYONE!!!!! ...

Av Tobias Larsson - 30 september 2009 21:52

  Team USA

Av Tobias Larsson - 26 september 2009 18:02

  Förbokad så klart!!

Av Tobias Larsson - 25 september 2009 03:20

Kolla in killens agressiva åkstil, underbart! ...

Ovido - Quiz & Flashcards