Direktlänk till inlägg 31 augusti 2008

James "bubba" Stewart GOAT?

Av Tobias Larsson - 31 augusti 2008 01:09



Efter att ha följt AMA serien i Motocross under sommaren vill jag bara upplysa er om vilken som är sjukt överlägsen just nu i både Motocross och Supercross. Killen som har visat en ny sorts åkstil, pissat och då menar jag verkligen pissat på motståndet iår efter en skada heter så klart James Stewart aka Bubba. Av de 24 heat som varit har han vunnit allihopa, vilket är en "perfect season." Visst den har gjorts förut, och dom som är insatt i sporten vet att Ricky Carmichael är GOAT (greatest of all time.) Men den här killen tror jag kommer spöa hans rekord med hästlängder, frågan är bara hur lång tid det tar.


 Hoppas det blir en till "perfect season" nu då snart Supercross serien drar igång. Och efter att ha sett vad Bubba kan göra på en Supercross bana vet jag med 100% säkerhet att han tar hem det, det som är spännande är om han lyckas klämma dit en perfect season och visa alla som håller på Chad Reed (som tränat i Australien i sommar inför SX serien nu i vinter.) vem fan det är som härskar på banan egentligen. Bör tilläggas att Reed bytt märke till Suzuki (som om det skulle hjälpa...). =P

Återigen stort grattis till den perfekta comebacken!


 


 
 
Ingen bild

Robert

22 september 2008 21:10

Tjena Tobias du har helt rätt i allt du säger han är en rookie och förhopningsvis så kommer han slå carmichael å blir The greatest of all time=) ha det bra MVH Robert

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias Larsson - 11 oktober 2009 03:14

    Finns inte så mkt att säga mer en att crashdiet är så jävla bra, Simon är så jävla bra. Kryssningen är det absolut bästa jag varit med om i hela mitt liv. För att summera dagarna: SEX DRUGS AND ROCK N ROLL ...

Av Tobias Larsson - 7 oktober 2009 21:48

  Imorgon då jävlar smäller det!! Synd bara att man klippte sig idag och det blev lite kort.. men man överlever väll :P THERE'S A RIOT IN EVERYONE!!!!! ...

Av Tobias Larsson - 30 september 2009 21:52

  Team USA

Av Tobias Larsson - 26 september 2009 18:02

  Förbokad så klart!!

Av Tobias Larsson - 25 september 2009 03:20

Kolla in killens agressiva åkstil, underbart! ...

Ovido - Quiz & Flashcards