Direktlänk till inlägg 3 september 2008

Sundsvall - Finland - Sundsvall

Av Tobias Larsson - 3 september 2008 16:37



Sovit en timme inatt, jag och Norren ska iväg till Övertårneå och köpa skoter eller rättare sagt han ska köpa. Gick och la mig 01:45 för jag pratade med Azta då vl den glöd heta telefonen var av var det bara krypa ner till kojs  för att sedan sova 1 timme och åka bil i 20 timmar. Trött som fasen var jag men lite Crashdiet och cola fick fart på kroppen, bilresan gick hur bra som hellst, jag menar sätt 2st sjuka 20-åringar i en bil i 20 timmar och det blir helgalet xD


Då vi väl var framme var det bara att ta en kik på skotern, allt gick bra. Priset blev det rätta till slut. Grabbarna som vi mötte upp skulle till Rovaniemi och slåss med finnar och kika in en lokal stripp klubb. Grabbarna frågade oss om vi skulle med till "alko" och köpa sprit, det här alko ligger i Finland och säljer svin billig system sprit, annat som diesel var billigt med 8kr/L är fan inte dåligt! :P


Med en bil lastad med sprit bar det iväg hemöver och undan gick det. Käkade frystorkad mat för att spara in på tiden. Snackade med Danne som låg framför oss som höll koll på polisen. Och rätt vad det var så var vi hemma tröttare en så här kan man inte bli det kan jag lova. Efter att ha snackat med Danne och Tobbe så hade vi bestämt att vi skulle ut och dra ngn bira för att snacka lite skit osv. Ett tag var jag på som bara fan, men efter att ha tagit en dusch så ramlade ögonen igen. Sov bra precis 12h, sjukt härligt!


- Larsson, vart fan är vi nu?

- ... Mitt i helvetet, jag har inte en jäkla aning.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias Larsson - 11 oktober 2009 03:14

    Finns inte så mkt att säga mer en att crashdiet är så jävla bra, Simon är så jävla bra. Kryssningen är det absolut bästa jag varit med om i hela mitt liv. För att summera dagarna: SEX DRUGS AND ROCK N ROLL ...

Av Tobias Larsson - 7 oktober 2009 21:48

  Imorgon då jävlar smäller det!! Synd bara att man klippte sig idag och det blev lite kort.. men man överlever väll :P THERE'S A RIOT IN EVERYONE!!!!! ...

Av Tobias Larsson - 30 september 2009 21:52

  Team USA

Av Tobias Larsson - 26 september 2009 18:02

  Förbokad så klart!!

Av Tobias Larsson - 25 september 2009 03:20

Kolla in killens agressiva åkstil, underbart! ...

Ovido - Quiz & Flashcards