Direktlänk till inlägg 18 september 2008

Sjuk dag

Av Tobias Larsson - 18 september 2008 23:28

Vaknade av att det var ett jäkla liv hemma, tydligen skulle dom komma och fixa med elementen tidigt som fan, var duktigt nära på att få ett utbrott då jag med all säkerhet inte sov förens klockan var 03:00. Sedan skulle jag upp och träna men det gick fet bort då jag är lite förskyld, också var jag trött så klart xD, men jag och 2 polare Markus och Robin kom övernens om att vi efter att dom tränat skulle vi käka och dra iväg och kolla på lite utrustning till Robban då han köpt en skoter en Lynx så klart.


Och då vi är lika gas frisk båda 2 var vi nära döden ett antal gånger, mina ben skakade av adrenalin ett tag då vi skulle gå in i affärerna efter vi vart ute och åkt, visst lite omoget men sjukt roligt och oerhört härligt.. inte fått en sådan här adrenalin kick sen jag tävlade i Skotercross.

Och 2 kvällar innan så var jag 0,5m ifrån att köra in i en älg, vilket Azta lyckats med i Stockholm igår så hon ligger med krossad fot, knä, revben och en bruten näsa, stackare... men då hon är en hård jäkel (hon har ju fått dras med mig) så klarar hon detta, det är jag säker på! Massa krya på dig kramar och pussar. Idag har jag även fått provsmakat energi drycken "Monster" grymt god, så nu har jag införskaffat en burk med sånt till groggarna på Lördag. Och ja, den påminner lite om piggelin.. men bara lite.


Fick hem avin (Jacka nr2) idag med, så imorgon ska det testas, den här som är från USA ska vara mindre och tajtare vilket kommer bli perfekt, och är den för stor får jag kliva in på en dam modell vilket man igentligen ska!


Imorgon är det systemet  och ev en lunch med Angelica och Elin. Nu inväntas Jay Leno och en FET fika. Later!    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias Larsson - 11 oktober 2009 03:14

    Finns inte så mkt att säga mer en att crashdiet är så jävla bra, Simon är så jävla bra. Kryssningen är det absolut bästa jag varit med om i hela mitt liv. För att summera dagarna: SEX DRUGS AND ROCK N ROLL ...

Av Tobias Larsson - 7 oktober 2009 21:48

  Imorgon då jävlar smäller det!! Synd bara att man klippte sig idag och det blev lite kort.. men man överlever väll :P THERE'S A RIOT IN EVERYONE!!!!! ...

Av Tobias Larsson - 30 september 2009 21:52

  Team USA

Av Tobias Larsson - 26 september 2009 18:02

  Förbokad så klart!!

Av Tobias Larsson - 25 september 2009 03:20

Kolla in killens agressiva åkstil, underbart! ...

Ovido - Quiz & Flashcards