Direktlänk till inlägg 29 september 2008

Underbar helg

Av Tobias Larsson - 29 september 2008 14:15

Blir ett långt inlägg om hela helgen, då det var en sjukt bra helg :)

FREDAG 

Ja vart fasen ska man börja egentligen, i Fredags var det tänkt att det skulle bli en jäkla lugn dag eftersom ragdolls och gemini skulle spela på Lördag dock blev det inte riktigt så, tidigare under dagen fick jag reda på att Lördagens jätte kalas var inställt.. Pang i med plan B, vilket innebar ring Agge och kolla om dom skulle ut, det skulle dom ju såklart.  Därför blev Fredagen kanske en av dem hårdaste hitills. xD 


Började ju lite lugnt hos Angelica, vi hade jäkligt kul ialf målning av naglar och inspelningar av katter som slickade öron det roligaste ändå var då Madde kom in och blev grymt chockad av mitt nya utseende, vilket var jäkligt kul! Det slutade med att jag skulle sminka hon mörkare runt ögonen med! :)

Vips så var vi ju nere på Oscar och det var väll där man började ösa ganska på en gång, jag och Madde dansade som gudar och ägde hela dansgolvet

som vanligt :)


Vi gick sedan vidare mot Olearys där ånge bandet Takida var DJs, började väll kanske inte så bra, gick fram och gav ena snubben fingret och sa att dom kunde väll spela lite Crashdiet för helvete! Sedan hade jag mördar blickar från den killen hela kvällen tills vi mer eller mindre delade på all Jack dom hade där inne mellan 02-03:00, ägaren av stället var en rolig snubbe med, vi snackade glam rock och sleaze, ett häfte i fickan hade han med vilket innebar gratis drinkar. Vi var lätt tankast av alla där inne. Efterfesten struntade jag i efter att ha mer eller mindre tjatat på alla som var där att vi måste dra ihop en. =P Och tur som fasen var väll det för då hade jag sovit ännu.

Jätte stort tack till Angelica, Elin och Madde!

Samt min syster som hämtade mig :)

LÖRDAG   

Sjuuukt sliten idag och efter att ha tänkt efter så förstår jag varför :P

Kollade hockey och sov mest fram till 20-21 då vi planerat en sleaze fest eftersom Lördagens stora fest var inställd. Var dock inge sugen tills jag duschat och börjat lyssnat på lite riktig musik. Fest hos Manne där Andreas och Micke var, vi snackade lite skit Andreas var tydligen mer bakis en mig och det kan jag förstå efter att ha hört vad han gjorde under Fredagen. xD

Vi spelade lite poker var ju år sedan man satt och nötte det men det var riktigt roligt faktiskt. Kämpade upp mig från ett jäkla underläge, hade 175 kvar i marker och blindsen var 25/50. Rätt vad det var så var man chip leader och fightades om segern, blev dock 2:a efter att ha blivit lite små dragen och jäkligt sugen på att dra ner på stan :)

Hade planerat att ta det ganska lugnt med tanke på att jag skulle upp 0630 och kolla på MotoGP, men ja vad ska man säga jag kom hem 0330 lik förbannat, sov 3 timmar för att sedan kliva upp pigg som en mört! NOT..

 SÖNDAG 

Ett av dom bästa race hitills dock, och det var lätt värt att kliva upp med tanke på resultatet, ett bra och mkt väl genomfört race av "doktorn". Stort grattis till titeln! 

Ja tro det eller ej, men sedan blåste jag och Markus till Stockholm för att kolla bil och köpa cross. Sjukt rolig resa som alltid, lite små sliten idag med tanke på att jag knappt sovit något i helgen kom hem 03:00 inatt  liksom vette fasen vad som tog sån jäkla tid men roligt var det ialf! och för er som inte vet det så finns det ta mig fasen bara snygga tjejer i Stockholm, eller så har jag bara sjukt jäkla tur att se dom överallt!

 såg reprisen av Motocross of Nations idag, vilket gjorde det här till en jäkla härlig Måndag, kul som fasen att se Stewart och eliten från USA, helt tagen över hur karln kör, helt jävla otroligt.


Lägger upp en låt också, en av de bästa balladerna som finns faktiskt. Kan behövas en ballad efter en sån här hård helg =P 

"Shit det är en jäkla lastbil som voltat i rondellen!!"



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias Larsson - 11 oktober 2009 03:14

    Finns inte så mkt att säga mer en att crashdiet är så jävla bra, Simon är så jävla bra. Kryssningen är det absolut bästa jag varit med om i hela mitt liv. För att summera dagarna: SEX DRUGS AND ROCK N ROLL ...

Av Tobias Larsson - 7 oktober 2009 21:48

  Imorgon då jävlar smäller det!! Synd bara att man klippte sig idag och det blev lite kort.. men man överlever väll :P THERE'S A RIOT IN EVERYONE!!!!! ...

Av Tobias Larsson - 30 september 2009 21:52

  Team USA

Av Tobias Larsson - 26 september 2009 18:02

  Förbokad så klart!!

Av Tobias Larsson - 25 september 2009 03:20

Kolla in killens agressiva åkstil, underbart! ...

Ovido - Quiz & Flashcards