Alla inlägg under oktober 2008

Av Tobias Larsson - 31 oktober 2008 01:36

Rubriken säger allt.  

"Han är underbar <3"



Av Tobias Larsson - 26 oktober 2008 15:20

Sjukt drag igår måste jag säga! Helvete vad rädd jag blev då jag såg mig själv imorse xD

Var ju upp och kikade hela moto gp sändningen vilket bjöd på 2 bra race 125 och 250 moto gp var lite tråkigt, rossi gjorde en kanon uppkörning efter en dålig race setup under helgen som strulade till hans kval.


Ja vart ska jag börja, det började ganska hårt, in kommer man hos Jimpan då det är käk. Jäkligt roligt och mkt god mat. Började med att man drog i sig en 70% shot med absinth som fick fart på maskineriet ganska bra då jag sköljde ner den med en grogg =)

Och det finns ju en anledning till varför man kallas "groggen" det är inga dåliga groggar man gör xD


Sedan fyllde Tove 20 så var på en grym fest i Bosvedjan där det var sjukt bra drag. Jäklar vad det östes, dansades och dracks.

Stenad till tusen kom man ner på stan, klev in och öste på Stadshuset, så sjukt roliga vakter där. Dansade och öste hel kvällen, med jag vet inte vilka =)


Nä nu ska jag till morsan och byta däck på hennes bil.
Kommer upp bilder då jag var ganska kittad igår, mkt rosa och tajt =)

Ja just ja, Olearys är väll sämsta stället i stan föresten. Kom inte ens in där pga mina oerhört heta tights, men å andra sidan bor man ju i en skit stad som Sundsvall så man får ju skylla sig själv, är ju som att vara på knatte disco där endå. Hade jag vart fullare hade vakten åkt på en jävel det är ju ett som är säkert ialf. =)

Av Tobias Larsson - 25 oktober 2008 13:27

Igår vart det en jäkla lugn Fredag, var iväg till Nordin tidigt på morgon för att fixa och trixa med skotern. Sedan drog vi iväg och käkade pizza i stan för att senare klämma en rulle. Pineapple express igen xD


Idag har jag sovit ut ialf för att ladda inför kvällens stora fest! Woho vad jag längtar =)


Rolig historia:

Det var en bordell mamma som skulle bygga om i lägenheten som hon hade, hon skulle sätta upp en mellan vägg så det kunde stå 2 sängar i rummet där det "härjades" vilt. Så hon anlitade en snickare som kom dit och satte upp en mellan vägg ganska fort.

Då snickaren skulle ha betalt så klart, hade hon inte några pengar, så hon erbjöd sig att ta det i natura, men snickaren som har fru och barn sa självklrt ifrån och sa han skulle ha kontanter så han kunde försörja familjen. Bordell mamman sa då att han kunde komma tillbaka imorgon då hon skulle ha pengar då.


Nästa dag så kom han dit igen och skulle ha betalt, samma visa då hon erbjöd sig själv för hon hade inga pengar. Det gick några dagar, snickaren blev less och då bordell mamman erbjöd sig igen sa han:

- ja okey då för fan, klä av dig och ställ dg på alla fyra, hon gjorde så klart som hon blev tillsagd.

Snickaren stoppade in långfingret och sedan tummen i andra hålet och nöp åt hårt.

- Får jag inte betalt nu i kontanter då tar jag mellan väggen av dig!


Dagensa video för att pumpa upp sig inför kvällen: Rocket queen - Guns n roses!

Av Tobias Larsson - 23 oktober 2008 18:11

Jajamen!

Då är det fest vill jag lova, har införskaffat mig ett par rosa tights som dock var lite väl igenomskinliga... men vafan vi få se, kanske kan sarga nå tajta brallor och ha ovanpå :P

Kan gå!


Har köpt ett nytt linne med ett Hanoi Rocks sedan 4st pin buttons och ett klistermärke som jag ska kitta bilen med :P

Slutet på nästa vecka får vi tillbaka den förmodligen. USCH :P

Jaja ladda inför Hockeyn, MODO!

Av Tobias Larsson - 23 oktober 2008 11:37

Igår Onsdagen den 22:a Oktober släpptes nya singeln med Guns N Roses, Chinese Democracy precis som nya skivan kommer heta, som de flesta inbitna vet så har det här albumet haft en 14 års period på sig att verkställas och jag har själv hört kanske 10 låtar, och visst det är inte alls gamla Guns N Roses, bara Axl Rose som är kvar. Och redan efter att dom släppt "Appetite for destruction" Så har det ju varit både blues och klassisk rock. Så ni som hoppas på det gamla råa stuket behöver inte lyssna. Men Jag personligen tyckte dom skulle släppa TWAT eller Madagascar som första singel för det är 2st fucking masterpieces!

Och på nya tv spelet "Rock Band 2" som släpps 30:e Okt kommer "Shecklers Revenge" från just albumet Chinese Democracy finnas med. Den är inte heller en hit i mina ögon men helt OK.


Hela albumet kommer släppas den 23:e Nov, 23 och allt vilket är mitt tur nummer då det har följt mig ganska länge nu :P


Här är låten ialf: Guns N Roses - Chinese Democracy

Av Tobias Larsson - 22 oktober 2008 13:54

Ja fy fasen vilken klockren film, hysteriskt rolig och underbar!

Så jävla skön James Franco är i filmen, haha jag tror jag var sjukt nära på att dö av syrebrist där ett tag!

Se filmen!


"You are high as a fucking kite!!"

Av Tobias Larsson - 21 oktober 2008 16:07

Fin dag, jävligt jobbig natt.

Idag har det varit ett jäkla fint höstväder, ialf där jag varit, men det är ju alltid fint där jag går! ;)

Har hjälpt farmor och farfar med lite sysslor. Lagt om vinter däck på släpvagn och bil. Sedan har vi rensat lite i skogen och snackat gamla minnen från då farfar var liten. Jäkligt roligt faktiskt!

Nä nu ska jag sadla om till ngt annat en ett badlakan, sedan ska jag in till stan en sväng och porra mig lite!



Av Tobias Larsson - 17 oktober 2008 14:51

Sjukt tung dag, varför?

Ägde som fan på hockeyn igår, så klart!

Men vägen hem slutade väldigt kvickt, en jäkla trottoar kant var ivägen vid en ganska hal kurva, det gick lite för fort och vipps så att hjulet fast i hjul huset och ena bärarmen var av samt att underedet gått av fram, fälgen var mos med... så klart, jäkligt onödigt då jag haft annat planerat än att betala lagningen av det där...

Blir en lugn helg då jag börjar bli förkyld.


"Thrill me don't kill me" med crashdiet passar in lite på gårdagens crash...

Ovido - Quiz & Flashcards