Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Tobias Larsson - 1 oktober 2008 13:29

Den här månaden blir relativt lugn det har jag lovat mig själv, men vi får väll se hur det blir med den saken... jag menar hur härligt är det inte då det är mörkt ute och dra ngn skön rysare med grabbarna, iofs är det skönt att dra ut och ösa en helg med. =P 

Idag är det ett jäkla skit väder! Tråkigt tråkigt tråkigt... Får koppla av med lite läsning "Fucka aldrig upp" av Jens Lapidus, har ju läst första boken "Snabba cash" så måste ju klämma in den här i mitt fullspäckade schema.


Igår var jag och tränade med Robban, Back och Markus, fy fan nu måste man ju nästan köpa ett årskort så man får ngn knut på lampsladdarna xD Riktigt härligt pass igår!

Har också funderat på en tatuering, ska spåna vidare på den iden men jag tror jag vet redan nu vad jag vill ha.


Och då det är en ny månad så är det givet med en ny "Månadens låt"!

Crashdiet med "Breakin the chainz"

Ovido - Quiz & Flashcards