Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Tobias Larsson - 3 oktober 2008 13:55

Jodå, ikväll blir det åka av kan jag lova...

Ryktas om kåren och strippor, men det är bara ett rykte. Billig sprit har dom ju ialf och 3 våningar som kommer vara proppad med heta ladys (hoppas jag). 


Gick bra att komma upp 0530 ialf, så nu är morsan och syrran på väg ned över SKÖNT. =)

Och för att börja den här dagen krävs en oslagbar låt som verkligen kommer snurra i skallen på mig ikväll.

Hammerfa.... bara skoja =P Crashdiet - Knokk em down så klart!

Lätt den hetaste videon dom gjort..  

Kommer väll en brief ganska sent imorgon om hur kvällen har varit då fredagar brukar kunna öppnas ganska hårt. Full klubba! xD

Har redan tillägnat ett citat för den här månaden..


Månadens citat

"Full klubba!!"

B!o

Av Tobias Larsson - 3 oktober 2008 00:26

Var på bio ikväll, såg filmen "Mirrors", rätt OK hoppade till en gång faktiskt. 3/5 ger jag den kanske en 4a men det var bara för att ena tjejen (Paula Patton) var ruggigt snygg xD. Gud vad fina tjejer det finns nästan så man glömt bort :P


Nä fy fasen nu måste jag crasha, ska upp 05.30 och skjutsa Mamma och syrran till tåget.. Snäll som man är så ställer man ju givetvis upp :)


Imorgon är det feting fest med universiteter, c ya there giirrrls!

Bild med paula ska givetvis upp xD 

Ovido - Quiz & Flashcards