Direktlänk till inlägg 3 oktober 2008

Fääst

Av Tobias Larsson - 3 oktober 2008 13:55

Jodå, ikväll blir det åka av kan jag lova...

Ryktas om kåren och strippor, men det är bara ett rykte. Billig sprit har dom ju ialf och 3 våningar som kommer vara proppad med heta ladys (hoppas jag). 


Gick bra att komma upp 0530 ialf, så nu är morsan och syrran på väg ned över SKÖNT. =)

Och för att börja den här dagen krävs en oslagbar låt som verkligen kommer snurra i skallen på mig ikväll.

Hammerfa.... bara skoja =P Crashdiet - Knokk em down så klart!

Lätt den hetaste videon dom gjort..  

Kommer väll en brief ganska sent imorgon om hur kvällen har varit då fredagar brukar kunna öppnas ganska hårt. Full klubba! xD

Har redan tillägnat ett citat för den här månaden..


Månadens citat

"Full klubba!!"

 
 
Ingen bild

Seb

4 oktober 2008 12:40

Det blev rätt hårt inatt. "Vi tar 1 till..."

 
Ingen bild

Larra

4 oktober 2008 18:15

Haha ja helvete... den där jävla flaskan är ju livsfarlig xD Men pricken över i:et på för festen xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias Larsson - 11 oktober 2009 03:14

    Finns inte så mkt att säga mer en att crashdiet är så jävla bra, Simon är så jävla bra. Kryssningen är det absolut bästa jag varit med om i hela mitt liv. För att summera dagarna: SEX DRUGS AND ROCK N ROLL ...

Av Tobias Larsson - 7 oktober 2009 21:48

  Imorgon då jävlar smäller det!! Synd bara att man klippte sig idag och det blev lite kort.. men man överlever väll :P THERE'S A RIOT IN EVERYONE!!!!! ...

Av Tobias Larsson - 30 september 2009 21:52

  Team USA

Av Tobias Larsson - 26 september 2009 18:02

  Förbokad så klart!!

Av Tobias Larsson - 25 september 2009 03:20

Kolla in killens agressiva åkstil, underbart! ...

Ovido - Quiz & Flashcards