Direktlänk till inlägg 4 oktober 2008

Shit vilken kväll!

Av Tobias Larsson - 4 oktober 2008 17:56

Jäkla fest igår, vaknade upp idag och funderade över vart fasen jag varit igår och gör man det då vet man ialf att det vart en kanon fest xD

Kom senare fram till att vi varit på stadshuset och Olearys, tack vare stämplarna på armen :P just det kåren också men där sög det ju stenhårt... var tydligen ikväll det skulle vara drag där...

Snackade svengelska med ngn kock som spelade bas i ngt band kommer jag ihåg, riktigt sjyst snubbe.

Massa galna bilder kommer pumpas in här snart bara Jimpan vaknar så han kan skicka dem.


Nä fan ikväll blir det lugnt, moto gp imorgon så, men man vet aldrig =P

En sak är säker ialf Sebbe är galen xD killen dricker ju absint som ingen annan gör. Och gårdagen var lite utav en sensation då både Elin och Frida tog sig en jäkel med =) strongt där syrran! xD




Tack Jimpan och Hanna för en kanon fest!




 
 
Hannak

Hannak

9 oktober 2008 18:29

vá fan larsson!! jag var ju den ända som inte var med på bilden, fy skäms ;) men jag förlåter dig för att du var den som var modigast att dansa med elin och mig ;)

http://www.hannak.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Larsson

10 oktober 2008 14:32

haha fan det tänkte jag inte på, får åtgärda det vid nästa fest! =)
Haha underbart! Ja vad fasen man måste ju bjuda på sig själv, även om man glömmer hälften av stegen så är man ju uppe och rör på sig, man måste ju få igång blod cirkulationen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias Larsson - 11 oktober 2009 03:14

    Finns inte så mkt att säga mer en att crashdiet är så jävla bra, Simon är så jävla bra. Kryssningen är det absolut bästa jag varit med om i hela mitt liv. För att summera dagarna: SEX DRUGS AND ROCK N ROLL ...

Av Tobias Larsson - 7 oktober 2009 21:48

  Imorgon då jävlar smäller det!! Synd bara att man klippte sig idag och det blev lite kort.. men man överlever väll :P THERE'S A RIOT IN EVERYONE!!!!! ...

Av Tobias Larsson - 30 september 2009 21:52

  Team USA

Av Tobias Larsson - 26 september 2009 18:02

  Förbokad så klart!!

Av Tobias Larsson - 25 september 2009 03:20

Kolla in killens agressiva åkstil, underbart! ...

Ovido - Quiz & Flashcards