Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Tobias Larsson - 9 oktober 2008 01:45

Ja vad fasen jag sa ju jag skulle dra upp några bilder så för att hålla mitt ord måste jag ju också göra det.

Finns ju säkert 75 bilder till men orkar inte lägga upp så många, finns ett dussin xxx bilder som man tydligen inte får lägga upp här :P


1:a bilden, ja vad ska man säga, smink är ju ett måste, dock är jag ju inte nöjd med frisyren och färgen på den xD

2:a, ja varför kan inte brudarna i Sundsvall gå klädd så där, fan se och lär för helvete!

3:e 50m ifrån kanske och ett jäkla ös, som ni ser!

4:e En känd porr stjärna entrar scenen och hånglar upp vince.

5:e 5m ifrån Mick Mars, en jäkla gud på gura vill jag lova!

6:e Hårspray, newcastle brown ale, en full Larsson och Maggus i ett hotellrum som ska trashas, fan så mkt bättre en så där kan det inte bli!

Ovido - Quiz & Flashcards