Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Tobias Larsson - 13 oktober 2008 02:23

Ja Söndagen har varit ovanligt tung.. vad kan det bero på?

Nu ska jag ta det lugnt några helger, eller ialf låta bli absinthen. "Pjuken" trodde han var macho då han svepte 6 shottar absinth på 15 min, men han var inte så kaxig 1h senare på Stadshuset xD Fy fan vad full han blev!

Ovanligt dåligt drag på Stadshuset med, men vafan dom säljer ju JD där ialf.

Träffade Agge och Elin på stadshuset en snabbis, Agge var i fin form, vet inte om hon såg mig ens. Dock sjunker "telia pappan" lite i mina ögon, fan han som är så gammal måste ju ha ngt bättre för sig liksom men vafan alla har ju sina olika nöjen. 


Förfesten hos Robban var kanon ialf, tur man styrde upp lite köns rock där ett tag. Nä nu ska jag försöka sova, får se om jag lyckas för trött är jag inte. =P Håller tummarna för det ialf och att man snart slipper den här staden som är så otroligt tråkig.


Dagens pucko är ju ialf garderobs snubben på Kåren. "Nä du får inte ha jacka på dig pga brandrisken."

Fan vi som hade tänkt vänt stället upp och ned.


Gocarten i Fredags ska vi inte ens nämna, hjälmen for igenom väggen 2 gånger om om vi säger så.. kul som fan var det ialf och satan vad brudar det satt runt oss på Biteline! Hockeyn på kvällen var rolig med, sjukt  rolig, har inte spelat hockey på en Fredag förut kan jag ju lova.


Veckans citat: "Den glider in." xD


Ovido - Quiz & Flashcards