Direktlänk till inlägg 25 oktober 2008

Fredags mys - Lördag är det ös!!!!!

Av Tobias Larsson - 25 oktober 2008 13:27

Igår vart det en jäkla lugn Fredag, var iväg till Nordin tidigt på morgon för att fixa och trixa med skotern. Sedan drog vi iväg och käkade pizza i stan för att senare klämma en rulle. Pineapple express igen xD


Idag har jag sovit ut ialf för att ladda inför kvällens stora fest! Woho vad jag längtar =)


Rolig historia:

Det var en bordell mamma som skulle bygga om i lägenheten som hon hade, hon skulle sätta upp en mellan vägg så det kunde stå 2 sängar i rummet där det "härjades" vilt. Så hon anlitade en snickare som kom dit och satte upp en mellan vägg ganska fort.

Då snickaren skulle ha betalt så klart, hade hon inte några pengar, så hon erbjöd sig att ta det i natura, men snickaren som har fru och barn sa självklrt ifrån och sa han skulle ha kontanter så han kunde försörja familjen. Bordell mamman sa då att han kunde komma tillbaka imorgon då hon skulle ha pengar då.


Nästa dag så kom han dit igen och skulle ha betalt, samma visa då hon erbjöd sig själv för hon hade inga pengar. Det gick några dagar, snickaren blev less och då bordell mamman erbjöd sig igen sa han:

- ja okey då för fan, klä av dig och ställ dg på alla fyra, hon gjorde så klart som hon blev tillsagd.

Snickaren stoppade in långfingret och sedan tummen i andra hålet och nöp åt hårt.

- Får jag inte betalt nu i kontanter då tar jag mellan väggen av dig!


Dagensa video för att pumpa upp sig inför kvällen: Rocket queen - Guns n roses!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias Larsson - 11 oktober 2009 03:14

    Finns inte så mkt att säga mer en att crashdiet är så jävla bra, Simon är så jävla bra. Kryssningen är det absolut bästa jag varit med om i hela mitt liv. För att summera dagarna: SEX DRUGS AND ROCK N ROLL ...

Av Tobias Larsson - 7 oktober 2009 21:48

  Imorgon då jävlar smäller det!! Synd bara att man klippte sig idag och det blev lite kort.. men man överlever väll :P THERE'S A RIOT IN EVERYONE!!!!! ...

Av Tobias Larsson - 30 september 2009 21:52

  Team USA

Av Tobias Larsson - 26 september 2009 18:02

  Förbokad så klart!!

Av Tobias Larsson - 25 september 2009 03:20

Kolla in killens agressiva åkstil, underbart! ...

Ovido - Quiz & Flashcards