Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

Monster + fulsprit = Kanon bra!

Av Tobias Larsson - 26 oktober 2008 15:20

Sjukt drag igår måste jag säga! Helvete vad rädd jag blev då jag såg mig själv imorse xD

Var ju upp och kikade hela moto gp sändningen vilket bjöd på 2 bra race 125 och 250 moto gp var lite tråkigt, rossi gjorde en kanon uppkörning efter en dålig race setup under helgen som strulade till hans kval.


Ja vart ska jag börja, det började ganska hårt, in kommer man hos Jimpan då det är käk. Jäkligt roligt och mkt god mat. Började med att man drog i sig en 70% shot med absinth som fick fart på maskineriet ganska bra då jag sköljde ner den med en grogg =)

Och det finns ju en anledning till varför man kallas "groggen" det är inga dåliga groggar man gör xD


Sedan fyllde Tove 20 så var på en grym fest i Bosvedjan där det var sjukt bra drag. Jäklar vad det östes, dansades och dracks.

Stenad till tusen kom man ner på stan, klev in och öste på Stadshuset, så sjukt roliga vakter där. Dansade och öste hel kvällen, med jag vet inte vilka =)


Nä nu ska jag till morsan och byta däck på hennes bil.
Kommer upp bilder då jag var ganska kittad igår, mkt rosa och tajt =)

Ja just ja, Olearys är väll sämsta stället i stan föresten. Kom inte ens in där pga mina oerhört heta tights, men å andra sidan bor man ju i en skit stad som Sundsvall så man får ju skylla sig själv, är ju som att vara på knatte disco där endå. Hade jag vart fullare hade vakten åkt på en jävel det är ju ett som är säkert ialf. =)

 
 
Agge

Agge

31 oktober 2008 13:25

Haha tobbis du ser ju nästan inte klok ut!!!=)

http://angelicasagge.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias Larsson - 11 oktober 2009 03:14

    Finns inte så mkt att säga mer en att crashdiet är så jävla bra, Simon är så jävla bra. Kryssningen är det absolut bästa jag varit med om i hela mitt liv. För att summera dagarna: SEX DRUGS AND ROCK N ROLL ...

Av Tobias Larsson - 7 oktober 2009 21:48

  Imorgon då jävlar smäller det!! Synd bara att man klippte sig idag och det blev lite kort.. men man överlever väll :P THERE'S A RIOT IN EVERYONE!!!!! ...

Av Tobias Larsson - 30 september 2009 21:52

  Team USA

Av Tobias Larsson - 26 september 2009 18:02

  Förbokad så klart!!

Av Tobias Larsson - 25 september 2009 03:20

Kolla in killens agressiva åkstil, underbart! ...

Ovido - Quiz & Flashcards