Alla inlägg den 4 november 2008

Av Tobias Larsson - 4 november 2008 21:26

Ja den här kommer med den med, riktigt skön låt och Jockes röst gör ju lten till en klockren 10:a, jag och Maggulito brukar ju ligga på högvarv då vi sjunger denna på vägarna och visar "gunsen" för stockholms folket! xD 

Nummer fem är altså,

Hardcore Superstar - Standin on the verge

Av Tobias Larsson - 4 november 2008 19:23

Tänkte kliva in med en lista med mina 6 bästa lugna låtar. Finns ju säkert hundra, men här är 6 sjukt bra ialf!

Har ett jäkla backyard babies minne ialf, var på fest hos Elin Granlund tror jag, på vägen ner, spydde både jag och Manne efter att ha halsat whiskey hela kvällen. Men inte stoppade det oss, ned supen och vinglandes på vägen kom vi ner på "Gatufesten", såg Backyard Babies så klart, världens drag och rätt vad det är så står man utan tröja med 2 tjejer, en riktigt het faktiskt slickandes och pussandes på min mage och piercing, 2 min senare var den borta xD

Dock hittade jag den efter att konserten va slut, det skall tilläggas att det regnade och underlaget var gräs och jord!

Nog om det, plats nr 6; 

Backyard Babies - Pet sematary (ramones cover)

(Var egentligen tänkt att ta roads, men då inte det gick fick det bli den här.


Av Tobias Larsson - 4 november 2008 01:41

Vad har jag gjort i helgen? slappat!

Halloween och allt, well det där med firandet av Halloween låter jag små barnen sköta...

Har mest myst och sett på film. Var och åkte go-cart då jag vann så klart, viktigt som fan. Dock fick jag inget person bästa på tiden så jag är missnöjd. :P

Min lillebror har fyllt år med, 13 en viktig ålder, nu är det bara stå på sig och håva in brudarna brorsan, skippa mannagrynsgröten och kliv in på de grövre grejerna! =) STORT GRATTIS!

Sjukt att jag, brorsan och farsan fyller år i November.. Blir mkt tårta!


 

Nä imorgon ska jag ner på stan och låta de små gulliga kineserna röra ihop ngt gott! Sedan ska det införskaffas nagellack och ett par nya jeans!

Och på Lördag kanske jag har köpt mina cowboy boots som jag vill ha :)

Och för att svara underbara söta Agge, haha nä jag är fan inte riktigt klok! xD

Och det här med bläck då.. ja, snart är det nog fan dags att fixa en!

Ny månad och en ny månadens låt, och den här kan alla som läser denna blogg annars får ni skämmas! Bruden i videon har en sju helvetes snygg brudklänning..



"Pepsi-Cola och hårdrock!"

Ovido - Quiz & Flashcards