Direktlänk till inlägg 4 november 2008

November, viktig månad

Av Tobias Larsson - 4 november 2008 01:41

Vad har jag gjort i helgen? slappat!

Halloween och allt, well det där med firandet av Halloween låter jag små barnen sköta...

Har mest myst och sett på film. Var och åkte go-cart då jag vann så klart, viktigt som fan. Dock fick jag inget person bästa på tiden så jag är missnöjd. :P

Min lillebror har fyllt år med, 13 en viktig ålder, nu är det bara stå på sig och håva in brudarna brorsan, skippa mannagrynsgröten och kliv in på de grövre grejerna! =) STORT GRATTIS!

Sjukt att jag, brorsan och farsan fyller år i November.. Blir mkt tårta!


 

Nä imorgon ska jag ner på stan och låta de små gulliga kineserna röra ihop ngt gott! Sedan ska det införskaffas nagellack och ett par nya jeans!

Och på Lördag kanske jag har köpt mina cowboy boots som jag vill ha :)

Och för att svara underbara söta Agge, haha nä jag är fan inte riktigt klok! xD

Och det här med bläck då.. ja, snart är det nog fan dags att fixa en!

Ny månad och en ny månadens låt, och den här kan alla som läser denna blogg annars får ni skämmas! Bruden i videon har en sju helvetes snygg brudklänning..



"Pepsi-Cola och hårdrock!"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias Larsson - 11 oktober 2009 03:14

    Finns inte så mkt att säga mer en att crashdiet är så jävla bra, Simon är så jävla bra. Kryssningen är det absolut bästa jag varit med om i hela mitt liv. För att summera dagarna: SEX DRUGS AND ROCK N ROLL ...

Av Tobias Larsson - 7 oktober 2009 21:48

  Imorgon då jävlar smäller det!! Synd bara att man klippte sig idag och det blev lite kort.. men man överlever väll :P THERE'S A RIOT IN EVERYONE!!!!! ...

Av Tobias Larsson - 30 september 2009 21:52

  Team USA

Av Tobias Larsson - 26 september 2009 18:02

  Förbokad så klart!!

Av Tobias Larsson - 25 september 2009 03:20

Kolla in killens agressiva åkstil, underbart! ...

Ovido - Quiz & Flashcards