Direktlänk till inlägg 14 november 2008

Fredagen den 14:e

Av Tobias Larsson - 14 november 2008 16:15

Igår vart det en lugn kväll, sköt lite K och kollade på en döv tjej som fick en orgasm hysteriskt kul då döva har väldigt roliga läten för sig! xD

Lirade lite tv-spel och chillade, köpte en sjukt het mössa igår, en rosa så klart!


Ja vad blir det ikväll då, funderar på att bara dra en film, men nu då jag tänker till så har jag ju lite bebis dricka (vitt vin) ståendes på bordet sägandes, häv mig och det blir en underbar Fredag =)

Vi får se hur det blir.. "Inte idag kanske imorgon." 

Önskar jag hade 2dm längre hår, blir så avundsjuk på min syster som har långt blond hår!!


Fredagens ladda upp låt: Hardcore Superstar - Sophisticated Ladies

"I Don't wanna sleep with sophisticated ladies only deadbeats, deadbeats!!!"


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias Larsson - 11 oktober 2009 03:14

    Finns inte så mkt att säga mer en att crashdiet är så jävla bra, Simon är så jävla bra. Kryssningen är det absolut bästa jag varit med om i hela mitt liv. För att summera dagarna: SEX DRUGS AND ROCK N ROLL ...

Av Tobias Larsson - 7 oktober 2009 21:48

  Imorgon då jävlar smäller det!! Synd bara att man klippte sig idag och det blev lite kort.. men man överlever väll :P THERE'S A RIOT IN EVERYONE!!!!! ...

Av Tobias Larsson - 30 september 2009 21:52

  Team USA

Av Tobias Larsson - 26 september 2009 18:02

  Förbokad så klart!!

Av Tobias Larsson - 25 september 2009 03:20

Kolla in killens agressiva åkstil, underbart! ...

Ovido - Quiz & Flashcards