Alla inlägg den 15 november 2008

Av Tobias Larsson - 15 november 2008 01:44

Ja... efter att ha sett de andra 4a filmerna måste man ju för sjutton se den 5:e oXå. Hade höga förväntningar på denna faktiskt, då jag tycker dom andra 4a har hållt klass och hela tiden haft ett sug under filmens gång. Men otur som man har har jag nog nu sett årets sämsta film på bio.. ger den 2 svaga skinnbrallor av 5 möjliga. Urdålig film...


Sedan var vi (dahl, jag, maggus) iväg hem till maggus och kände lite på supercross banorna, ägde ju skiten av dem. Ingen utgång ikväll/natt, så nu står vinarn och stirrar hot fullt på mig! xD

Tror jag måste uppsöka avenyn igen då jag tydligen hade haft en riktigt snygg tjej på g förra helgen, men full som fasen som man var hade man tydligen nobbat hon. Dock fick jag ju ngt med mig hem... Ett armband!

Nä allvarligt, trodde det inte fanns snygga tjejer i denna stad som raggar på en med läderbrallor, läppstift och smink, hon måste ha sett vad underbar jag är på insidan =)


Tillägg: Måste säga att jag är ruggigt jävla snygg i min rosa mössa!!!

"Life is a bitch then you die!"



Ovido - Quiz & Flashcards