Alla inlägg den 17 november 2008

Av Tobias Larsson - 17 november 2008 19:22

"Gammal" låt, men sjukt underbar!

Av Tobias Larsson - 17 november 2008 01:51

Ja men shit alltså vilken kväll..

Rätt vad det var så ringde telefonen, det var en taggad Nordin som ville ut ikväll!

Pang på klockan 17:00 så drog man i sig första groggen plus några shottar till middag så där lagomt bra tog dom ju med.

Runt 20:00 var man sjukt taggad och tänkte dra ner på krogen, då man kollade klockan och blev sjukt förvånad av att klockan inte var 00, kändes ju typ så xD.. efter ett antal könsrocks låtar och fylle lekar så vart klockan 23, och jag och Nordin som inte heller fick plats i taxin, tog till vägen och sjung på vägen ner, riktigt höga falsett rader där vill jag lova! Varför börjar man inte sjunga för, det låter ju sjukt bra i duschen!

Och rätt vad det var så stod vi inne på ngn privat fest uppe på stadshuset, som dock slutade då vi kom, fick höra sista versen av falling rain med crashdiet. Blev lagomt över taggad och drog iväg på BK (världens sämsta ställe, men det jobbar ju en sjukt jäkla fin tjej där, så dit ska vi mer gånger!) där robban och gänget var. Sedan öste man som en dåre hela kvällen dock inte på BK för därifrån sprang vi vill jag lova! (fick med mig robban till slut) 

Ovanligt dålig nivå igår på utelivet måste jag säga!

Fastnade som vanligt på Stadshuset.


Nä nu har jag intalat mig själv att det här festandet får hamna lite bakom, nu är det mysiga hemma kvällar och en och en annan whiskey på Lördagarna som gäller! ... eller hur var det igentligen?

 Lördagens låt: Motley Crue - Girls, girls, girls (och fråga mig inte varför..)


"Girls, girls, girls dancing down on the sunset strip!"

  

Ovido - Quiz & Flashcards