Direktlänk till inlägg 25 november 2008

Wooaaah! Shit alltså...

Av Tobias Larsson - 25 november 2008 03:11

Mä shit va d ska fäästas på freda!

Fan det är svårt att sova då man egentligen skulle vilja dra i sig en 70s whiskey och dra ut och ösa!.. fan vad taggad jag e, fredagen kommer bli enormt jäkla bra känner jag! Känner på mig att det kommer spåra ur redan på förfesten... men helvete nu måste jag slå mig hårt i huvudet så jag slocknar, farligt att lyssna på musik och känna att det kliar i hela kroppen! Hade jag bott i en annan stad / annat land, då hade jag med all säkerhet dragit på mig cowboy boots, ett par lila kallingar och en sargad t-shirt samt tupera håret för att gå ut och trasha ngn bar! 

Jeesus vad Fredagen kommer gå till historien som en av de hårdaste. Och det är ju lite av ett firande då jag och Angelica just då känt varandra i ett helt år!

So long fuckers!

 
 
Ingen bild

S.

25 november 2008 19:40

Jorå, det kommer bli galet! Sänkte 2 öl igår för att komma i form till på fredag..

 
Ingen bild

Larra

26 november 2008 15:05

Haha det låter ju kanon! xD
Får börja värma upp nu så man svävar hela Fredagen!
Keep it sleazy!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias Larsson - 11 oktober 2009 03:14

    Finns inte så mkt att säga mer en att crashdiet är så jävla bra, Simon är så jävla bra. Kryssningen är det absolut bästa jag varit med om i hela mitt liv. För att summera dagarna: SEX DRUGS AND ROCK N ROLL ...

Av Tobias Larsson - 7 oktober 2009 21:48

  Imorgon då jävlar smäller det!! Synd bara att man klippte sig idag och det blev lite kort.. men man överlever väll :P THERE'S A RIOT IN EVERYONE!!!!! ...

Av Tobias Larsson - 30 september 2009 21:52

  Team USA

Av Tobias Larsson - 26 september 2009 18:02

  Förbokad så klart!!

Av Tobias Larsson - 25 september 2009 03:20

Kolla in killens agressiva åkstil, underbart! ...

Ovido - Quiz & Flashcards