Direktlänk till inlägg 29 november 2008

Sjukt bra Fredag!

Av Tobias Larsson - 29 november 2008 23:28

Otroligt bra Fredag!

Blev ett jäkla drag på förfesten, fick tom spela lite könsrock jag är hel nöjd! xD

Då vi väl var framme på krogen gick barbröstad ner och kallt som fan var det, men då vi väl kom ner var det bara börja beställa och shit vad bra det blev! Grundningen med Rositan var jävigt bra dock var den för starkt blandad men den drar bra, och det är ju det som räknas!

Det rockades på rejält och jag träffade en tjej tom som jag ska ta och ringa upp, har för mig det var ngt riktigt snällt och sött! (dock var jag ju tankad så jag kan ju ha helt fel) Angelica heter hon ialf det kommer jag ihåg. (Måste vara ngt spec, med de som heter det!) :)


Då vi väl var ute var det nära bråk, att turkar inte kan lära sig att behärska sig. Jaja slocknade ganska kvickt hos Manne, tack som fan för sovplatsen och en helt underbar kväll!

Stort tack till brorsan och syrran för förfesten!


"Jag tycker du är sjukt het, får jag kyssa dig?"

  

  

 
 
Ingen bild

hahhaha

1 december 2008 22:21

Alltså är du alkis ? skriver bara om fester.

 
Ingen bild

Tobbe

2 december 2008 03:51

"Livet är ju en fest." eller hur, så varför inte skriva om livet?

Och jag tror inte du vet vad en alkolist är för det är inte sånna som festar mkt dom dricker mkt lilla du, jäkla skillnad det ;)
Och sedan förstår jag inte "skriver bara om fester.", för utav de 15 senaste inläggen är 2 "fest" inlägg..
Du måste ha vart trött eller nått.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias Larsson - 11 oktober 2009 03:14

    Finns inte så mkt att säga mer en att crashdiet är så jävla bra, Simon är så jävla bra. Kryssningen är det absolut bästa jag varit med om i hela mitt liv. För att summera dagarna: SEX DRUGS AND ROCK N ROLL ...

Av Tobias Larsson - 7 oktober 2009 21:48

  Imorgon då jävlar smäller det!! Synd bara att man klippte sig idag och det blev lite kort.. men man överlever väll :P THERE'S A RIOT IN EVERYONE!!!!! ...

Av Tobias Larsson - 30 september 2009 21:52

  Team USA

Av Tobias Larsson - 26 september 2009 18:02

  Förbokad så klart!!

Av Tobias Larsson - 25 september 2009 03:20

Kolla in killens agressiva åkstil, underbart! ...

Ovido - Quiz & Flashcards