Direktlänk till inlägg 11 december 2008

Torsdag, "The day the earth stood still"

Av Tobias Larsson - 11 december 2008 02:37

Nu sitter jag utan trosor med kuken i min hand, eller är det musen?

Ska precis gå och lägga mig efter en lugn kväll, var iväg och kikade då Markus var i Töva och förbereder landningen, luktar det Freestyle; Ja det gör det! Luktar det bakåtvolt, ja faktiskt.. Blev jag sugen att börja åka skoter igen; Vad fan tror ni!

Ja nog om det för nu är jag rejält skoter kåt, sedan var vi hem till Robban och såg en film "Smokin' Aces" ganska gammal film, men var tvungen att se den igen och den här gången förstod man lite mer utav den! Rätt okey endå på ngt sätt. 4 läppstift av 5 möjliga!


Imorgon Fredag har "The day the earth stood still" premiär, och va fan det var länge sedan man såg en film på bio så det är väll dags antar jag!

Nu griper jag tag i kuken och går till attack! Sleep tight!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias Larsson - 11 oktober 2009 03:14

    Finns inte så mkt att säga mer en att crashdiet är så jävla bra, Simon är så jävla bra. Kryssningen är det absolut bästa jag varit med om i hela mitt liv. För att summera dagarna: SEX DRUGS AND ROCK N ROLL ...

Av Tobias Larsson - 7 oktober 2009 21:48

  Imorgon då jävlar smäller det!! Synd bara att man klippte sig idag och det blev lite kort.. men man överlever väll :P THERE'S A RIOT IN EVERYONE!!!!! ...

Av Tobias Larsson - 30 september 2009 21:52

  Team USA

Av Tobias Larsson - 26 september 2009 18:02

  Förbokad så klart!!

Av Tobias Larsson - 25 september 2009 03:20

Kolla in killens agressiva åkstil, underbart! ...

Ovido - Quiz & Flashcards