Alla inlägg den 12 december 2008

Av Tobias Larsson - 12 december 2008 02:09

Jag och brorsan (Norren) drog till stan efter han jobbat klart, käkade lite och lyssnade på lite musik samt klämde ett och ett annat varv på Supercross banan.

Efter det vankades trubadur afton på Daltons, och jävlar vad bra kvällen blev! Vi han med snacks bricka och en och en annan Cola!

Stefan Nordlander som var trubadur rockade sönder stället, sjukt bra och jag fick en av mina favorit låtar spelade som jag slänger upp här, träffade Daffy och Jason sedan med var riktigt roligt, så jävla längesen jag träffade grabbanra från laget nu. Så vi beslutade oss för att ta en whisky kväll hos Johan ngt framöver och en Delta reunion skulle vi köra efter nyår. Hoppas det blir av bara..


Tack som fan för en kanon kväll!!

Ovido - Quiz & Flashcards