Alla inlägg den 19 december 2008

Av Tobias Larsson - 19 december 2008 18:43

Såg en hyffsad film inatt faktiskt "The Reaping" heter den, Hilary Swank medverkar i den. Och det är en jäkligt bra film, lite annorlunda då den samtidigt är lite smått overklig men samtidigt som den känns overklig så kan den fasen vara verklig då hela filmen igentligen är ett stycke ur bibeln.

En ruggigt bra rysare som jag varmt rekomenderar, var längesedan man såg en sån här bra rysare!


Ikväll blir det chill som fan, blir väll ngn rulle och lite godis. Imorgon ska jag in till stan oh kika lite julklappar. Ska hålla mig till den 23:e då jag alltid handlar allt då för det är sjukt roligt att stressa som en tok under dagen med allt annat stressat folk. Jag och Robban har ju gjort det nu sedan gymnasiet och det kan man ju inte bryta! =)

Nä nu bär det iväg till Ica för att handla lite! 




Ovido - Quiz & Flashcards