Alla inlägg den 21 december 2008

Av Tobias Larsson - 21 december 2008 19:32

Var in till stan och fixade alla julklappar, typ as skönt att ha det gjort. Var in med min faster och farmor och det var väldigt trevligt faktiskt!

På kvällen drog jag till Nordins place och hjälpte han lite med att få iordning boogien och spec tillverkade en bult till skotern. Sedan var det ju provning och vilken MASKIN!!!!

Helt jäkla underbart, går inte att beskriva vilket tryck det var i den. Men då skidorna står rakt upp i luften och man släpper lite på gasen för att sedan resa upp den igen fick min lilla soldat att resa sig!


Sedan var det fest på kvällen, inte värsting drag men roligt som fan hade vi! xD

Nä nu är det film som gäller tillsammans med en påse chips!

Och nu är mina rosa jeans beställda så jag hoppas jag hinner få dem innan nyår!     


och för att få upp julstämningen lite till, så slänger jag upp ett klipp från "How I met your mother" som är en kanon serie!

Ovido - Quiz & Flashcards