Alla inlägg den 23 december 2008

Av Tobias Larsson - 23 december 2008 00:50

Jag, nordin och jimpan var iväg på bio ikväll, såg "The day the earth stood still" och jag måste säga att den filmen sög ganska hårt xD

Vilken skit film.. se den inte. Eller om ni vill se världens sämsta film, se den! :P


Idag har jag klippt mig med! Blev riktigt nöjd faktiskt, och det lät som frisörskan var det med xD haha tog bilder och kommenterade att det var den coolaste frisyren hon klippt. Och jag måste ju hålla med :)

Den är sjukt cool, men det är ju jag som har den, och det gör ju hela grejjen jävligt ballt!  

Nä nu är det sängen som hägrar samt en iskall whisky som ska slinka ner så man sover som en gud!

Imorgon kanske man får träffa Angelica med, har inte träffat hon på över en månad nu typ!




Ovido - Quiz & Flashcards