Alla inlägg den 10 september 2008

Av Tobias Larsson - 10 september 2008 16:03

Ja men dåså, då är man vitare en ett papper, och då undrar ni säkert kan man verkligen vara det. Jag och mitt hår är beviset xD

Riktigt nöjd faktiskt.. Skönt att sitta i en hel friser salong med brudar runt om i landet. Dom tyckte jag pratade konstigt.. men jag tyckte dom pratade minst lika konstigt. :) Sjukt rolig dag och stort tack till schwartzkopf och "Snygg" som bidrog med den klockrena frisyren, underbara tjejer!


Bilder kommer, så stay put!

Av Tobias Larsson - 10 september 2008 01:41

Här har vi en till jäkligt bra låt som verkligen ger en energi! svenska bandet Fatal Attraction och låten Tonight!


http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=142493051



Riktigt hårda grabbar...

Av Tobias Larsson - 10 september 2008 00:28

Redan Onsdag.. idag kommer mitt hår få sig ett lyft! Längtar som attan.. Tråkigt bara att det regnar.. Jaja tur mitt hår kommer vara ljusare en solen imorgon! Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards