Alla inlägg under april 2009

Av Tobias Larsson - 24 april 2009 19:40

Imorgon är det inflyttningsfest! Hej Elin!

Det firar vi med lite SOE

Av Tobias Larsson - 20 april 2009 15:37

Jo, jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera min sk "blogg", men vafan har inte orkat, men idag då solen skiner, Mr big jump har blivit avklarat under helgen så vill jag bara slänga upp det här otroligt coola men hemska klipp. Ja ni får väll titta efter själva. Riktigt mäktigt, jag hade vart ruggigt varm i kläderna om jag suttit på den skotern då man ser landningen flyga förbi 10m upp i luften!  xD

Vi kan även nu konstatera att ski-doos 600 flyger otroligt bra!

Av Tobias Larsson - 5 april 2009 22:35

Ja igår gick "Sleaze Fest" av stapeln, lyckat arrangemang med Jack Daniels som sponsrade!


Förfest med GrandNation


Klev in på en förfest med grabbarna + några till!

Jäkla trevlig förfest med massa bra musik 50/50 groggar och ett jävla go!

Precis som det ska vara!

Tack som fan för att man fick komma!


Sleaze Fest


GrandNation 

Först upp på scen var GrandNation, ruggigt bra live band som verkligen gav allt på scen, sångaren klev in och öste direkt så att solbrillorna gick i backen! båda gitarristerna bjöd verkligen på sig själva, underbart att se grabbar! Ruggigt bra låtar synd att publiken var så liten men vi som väl var där tillsammans med er öste lika mkt som det vore 500st där! Känns ialf som att det här bandet har en jävla vilja och drivkraft och den får publiken att vilja kliva upp på scenen!

Stenbra som grabbarna själva säger! 


Redlight Attraction

Klev in och öste dom med, märktes att sångaren hade tagit några järn innan men det är ju en del av showen! xD

Bra låtar här med, fick tom höra låten "Miss Pain" som Crashdiet har skrivit, Rockin' tonight fick publiken att lägga i högsta växeln!

Hade dock större förväntningar på bandet då de lirat ett tag och haft en spelning i Sundsvall redan. Men långt över Godkänd här med. Basisten hade kvällens coolaste brallor - Jag vet vart dom finns!


Ragdolls

Ja dom här har ju hållt på ett tag och det finns inte så mkt att säga jäkligt bra, kändes lite lugnare på ngt sätt tills dom 2-3 sista låtarna som fick en att ösa så blodet strömmade i hela kroppen!

Man märkte att dom hade hållt igång och var vana att stå där framme, dom gick upp och gjorde sin grej, hade hoppats på lite sönderslagna gitarrer osv men det kanske blir någon annan gång! 


EFTERFESTEN

Ja vad fasen ska man säga, lätt den ballaste, råaste, snuskigaste och absolut den coolaste efterfesten jag varit på!

Alla 3 banden var där, några tjejer samt lite annat folk vi var väll en 30 rockare i en byggnad och det var ett jävla drag det knullades hejvillt inne på toan och folk gick runt nakna, vilket gjorde den här natten så jävla underbar!!!

Tack alla som var där och spec ett enormt tack som fan till Henke som fixade allt!

Helvete vad bra!


Ser redan fram emot nästa Sleaze Fest!

 För att summera kvällen: Coolaste kvällen hitills under 2009!


"ja fy fan om du tyckte den här kvällen var "naken" då skulle du ha sett gårdagen!"

Av Tobias Larsson - 4 april 2009 16:34

Ja ikväll står det utgång på schemat, imorgon ska jag antagligen vara bakis och införskaffa mig en PS3 så man har ngt att göra.

Redlight Attraction, GrandNation och Ragdolls spelar ju ikväll! och då man är en sleazare i själen så måste man ju gå ut och ösa stenhårt! Pass på!

Månadens låt är framröstad av mig själv, äntligen lite könsrock...

På tal om könsrock så köpte jag en Alter Egon tisha, finns bara 50st i världen så jag är riktigt nöjd hoppas jag får den till veckan! (undra om man får Isabel Lestapier med på köpet...)


Alter Egon - Upp med hakan

Av Tobias Larsson - 3 april 2009 15:04

Ikväll blir det nogg chill, se en rulle eller ngt. Imorgon däremot är det fest, kramfors grabbarna ska lira så då måste man ju dit och ösa, dock är jag jävligt trött, seg och allmänt omotiverad för en utgång men man får väll försöka bjuda på sig själv ibland!


Race i helgen med Jacksonville som står för kalaset, hoppas Stewart tar det. Lanserat en rätt najs hemsida nu med efter en jävla massa år. JS7.com

Check it out!


Ska börja löpa nu med har jag tänkt, simma också för den delen. Planerar att dominera med crossen till sommaren och då vill man ju vara i någorlunda form annars kommer jag bara bli sjukt frustrerad och bli förbannad på mig själv. Till sommaren är det ju fasen 8 år sedan man satt på en cykel så man lär ju knappast ha ngn känsla för grejerna, men ge mig en 2 veckor så jävlar!


Ovido - Quiz & Flashcards