Direktlänk till inlägg 3 april 2009

"Makin' it rain, baby."

Av Tobias Larsson - 3 april 2009 15:04

Ikväll blir det nogg chill, se en rulle eller ngt. Imorgon däremot är det fest, kramfors grabbarna ska lira så då måste man ju dit och ösa, dock är jag jävligt trött, seg och allmänt omotiverad för en utgång men man får väll försöka bjuda på sig själv ibland!


Race i helgen med Jacksonville som står för kalaset, hoppas Stewart tar det. Lanserat en rätt najs hemsida nu med efter en jävla massa år. JS7.com

Check it out!


Ska börja löpa nu med har jag tänkt, simma också för den delen. Planerar att dominera med crossen till sommaren och då vill man ju vara i någorlunda form annars kommer jag bara bli sjukt frustrerad och bli förbannad på mig själv. Till sommaren är det ju fasen 8 år sedan man satt på en cykel så man lär ju knappast ha ngn känsla för grejerna, men ge mig en 2 veckor så jävlar!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias Larsson - 11 oktober 2009 03:14

    Finns inte så mkt att säga mer en att crashdiet är så jävla bra, Simon är så jävla bra. Kryssningen är det absolut bästa jag varit med om i hela mitt liv. För att summera dagarna: SEX DRUGS AND ROCK N ROLL ...

Av Tobias Larsson - 7 oktober 2009 21:48

  Imorgon då jävlar smäller det!! Synd bara att man klippte sig idag och det blev lite kort.. men man överlever väll :P THERE'S A RIOT IN EVERYONE!!!!! ...

Av Tobias Larsson - 30 september 2009 21:52

  Team USA

Av Tobias Larsson - 26 september 2009 18:02

  Förbokad så klart!!

Av Tobias Larsson - 25 september 2009 03:20

Kolla in killens agressiva åkstil, underbart! ...

Ovido - Quiz & Flashcards