Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Tobias Larsson - 3 januari 2009 14:58

Hysteriskt roligt på nyår måste jag säga, bästa nyårs festen hitills, ialf den vildaste! xD

Får tacka fest kommiten och alla som var med, jäkla underbart och perfekt gjort!

Undrar om min och Gustavs very rare interview ligger ute på nätet någonstans.. haha fy fan.

 Dagen efter var helt ok faktiskt, var ju sjukt sliten men det får man vara. Min fot har dock inte återhämtat sig ännu, känns som jag stått på en stor jäkla raket och den har smullit under foten, ingen känsel i 2 tår, men det går väll till sig :P


Ikväll Lördag är det hockey samt inatt är det Supercross!

Sverige vinner med 8-1 och stewart vinner första deltävlingen i anaheim med en fight som kommer stå mellan bubba och villopoto tror jag.

Ovido - Quiz & Flashcards