Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Tobias Larsson - 22 februari 2009 23:17

Jodå, det har krönts en ny mästare i att använda skillstick spakarna på NHL, mr Andreas Östlund. Antingen är det bara tur eller så har kerln tränat stenhårt inför Lördagens tv-spels kväll, dosorna flög och stämningen i lägenheten var väldigt spec kan jag lovat, tror aldrig det har legat så många svordomar i luften förut! xD Vi hade laddat upp med pizza, och Monster energy drinks (kanske för mkt energi dryck). För rätt vad det var så blev klockan 04:15.. 


Ohotad som jag är i mx vs atv cruisade jag runt lite lätt och vann, måste ju säga att ibland är jag riktigt grym på att köra 2-hjuling.


Fredags var jag och Maggulito iväg till Skellefteå för att hämta en buss!

Söndagen har ägnats åt sömn och en lång promenad. 


Ovido - Quiz & Flashcards